Ekonomiassistent


Nu drar hösten igång och vi behöver fylla på med bra konsulter som kan ta sig an nya spännande uppdrag ute hos våra kunder.


Arbetsuppgifter:
Som Ekonomiassistent arbetar du med:
· Kund- och leverantörsreskontra
· Fakturering
· Kontering och registrering
· Skanning
· Netting
· Kreditbevakning
· Påminnelser, krav och inkasso
· Avstämningar
· In- och utbetalningar

Du kommer även att stötta ekonomiavdelningen med andra ekonomiska uppgifter samt ha daglig kontakt med både leverantörer och kunder.
I denna roll är det viktigt att du är kommunikativ, flexibel, noggrann, strukturerad samt har lätt för att sätta dig in i nya situationer utan att känna dig stressad.

Utbildning:
Du som söker har en ekonomisk utbildning och ett par års erfarenhet.
Du behärskar Engelska i tal och skrift. En merit om du arbetat i ett större affärssystem.

Förmån som konsult:
Som konsult hos Personalkompetens skall du känna dig trygg! Vi har därför fast månadslön på alla anställda, så du kan i lugn och ro vara anställd i december utan att förlora pengar på att det är många röda dagar. Detta är något som våra konsulter uppskattar.
Personalkompetens är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär att vi har kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Vi erbjuder även friskvårdbidrag och terminalglasögon samt väldigt trevliga arbetsplatser.

Skicka in din ansökan omgående då vi intervjuar löpande.
Din ansökan mailas till em@personalkompetens.nu eller ring Ewa-Marie på 0761-68 58 18.

Välkommen!


Personalkompetens
Ort Malmö med omnejd
Arbetsområde Ekonomi
Omfattning Heltid
Anställningsform Provanställning/Tillsvidare
Tillträde Snarast
Pulblicerades 2017-09-10