Ekonomiassistent


Vi söker nu en kvalificerade ekonomiassistent.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Flera av våra kunder i Skåne söker nu efter duktiga medarbetare till sina ekonomifunktioner. Arbetsuppgifterna kommer att bestå av sedvanliga assistentuppgifter inom en ekonomiavdelning såsom kund- och leverantörsreskontra, avstämningar, betalningar, löpande redovisning bokslutsunderlag osv.


Lämplig bakgrund

Vi söker dig som är minst gymnasieekonom och som antingen har flerårig erfarenhet av liknande arbete, eller som har någon eftergymnasial utbildning inom ekonomi följd av relevant arbetslivserfarenhet. Du är en van användare av Excel och har arbetat in något av de större ekonomisystemen såsom SAP, Movex , Pyramid eller liknande.

Personliga egenskaper

För att trivas och bli framgångsrik som konsult hos oss så förutsätts du vara utåtriktad, nyfiken och genuint intresserad av ekonomi. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och  tycker att förändringar är en spännande del av vardagen. Du är van att ge service samt uttrycker dig väl i tal och skrift.

För ytterligare information omkring tjänsten kontaktar du Ewa-Marie Brandin på tel: 0761 – 68 58 18. 

Din ansökan bestående av CV och personligt brev mailar du omgående, till: em@personalkompetens.nu

Intervjuer kommer att ske löpande.

Varmt välkommen med Din ansökan!



Ekonomiassistent
Ort Malmö-området
Arbetsområde Ekonomi
Omfattning Heltid
Anställningsform Provanställning / Tillsvidare
Tillträde Snarast
Publicerades 2017-02-14